Masz fanpage firmowy? Świetnie! Ale, czy działa…?

Sprawa jest prosta: jeśli masz firmę, świadczysz usługi, musisz mieć fanpage. Taki, który buduje relacje, daje wartościowe treści, zatrzymuje uwagę i w efekcie – sprzedaje. Bo co robisz, kiedy ktoś poleca ci fryzjera? Z dużym prawdopodobieństwem szukasz go na Facebooku lub Instagramie. To tam zostawisz to, co najcenniejsze – swój czas.
Jeśli na myśl o prowadzeniu tak zwanych socjali, robi ci się gorąco, wiedz, że nam też! Tylko czy powód jest ten sam? Sprawdźmy.

 Prowadzenie fanpage firmy różni się od prowadzenia własnego konta w mediach społecznościowych. Firmowy profil to nie działanie pod wpływem chwili, ale ustalenie celu i zbudowanie relacji, a w końcu – miejsce na obustronne zaangażowanie. Żeby to osiągnąć, potrzebujesz kilku komponentów.

  • TREŚĆ, która daje wartość, to budulec przywiązania. Kiedy potencjalny klient zatrzyma się na twoim profilu, wiedz, że znalazł tam wartościowe dla siebie treści, których nie znalazł na innych profilach. Może szukać wiedzy eksperckiej, interesujących zagadnień, ale także rozrywki.
  • GRAFIKA/FILM/ANIMACJA to element układanki, który wzmacnia przekaz, przyciąga wzrok, wyróżnia profil, informuje. Dobra grafika to zarówno ta, którą chce się zapisać w telefonie, ale też ta, która na pierwszy rzut oka informuje klienta, czego może spodziewać się po danym poście i sprawi, że czytelnik nie będzie tracił czasu.
  • STRATEGIA to działanie długoterminowe, które krok po kroku umacnia obraz twojej firmy w świadomości klienta. Aby obrać dobrą strategię, należy przyjrzeć się potrzebom klienta i zastanowić, w jaki sposób twój produkt może je zaspokoić. Kiedy wejdziesz w jego buty – znajdziesz odpowiedź.

Jeśli już teraz czujesz, że kręci ci się w głowie… jesteśmy! Wchodzimy w buty, tworzymy treści, ustalamy strategię, robimy grafiki i sprawiamy, że fanpage budzi się do życia!

 

 

Oddaj nam swój fanpage!

Nad twoim profilem pochylą się specjaliści: copywriterzy, którzy stworzą kontent dający wiedzę i rozrywkę, a także graficy, którzy zrobią grafiki szyte na miarę twoich potrzeb. Holistyczne, kompleksowe spojrzenie na twoją markę i działanie – tego potrzebujesz.

I tak:

  • Zrobimy analizę twojego profilu.
  • Ustalimy strategię komunikacji.
  • Zaplanujemy i stworzymy treści i grafiki.
  • Opublikujemy posty.
  • Nawiążemy relację z klientem.

Zyskasz rozpoznawalność, nowych odbiorców, więcej interakcji, a w efekcie osadzisz się w świadomości klientów i… sprzedasz swoje usługi.

A przecież po to prowadzisz firmę, prawda? Czas, by fanpage stał się narzędziem, które działa.

fanpage